You could have it all if it mattered so much

Idag blev jag en jacka och en skjorta rikare, och några hundra fattigare.
Morsan och jag åkte till Hudik för att hälsa på mammas kusin och mina tremänningar, som jag inte har träffat på en sisådär 15 år. Vilket jag anser är helt gaaalet. Jag menar, Hudiksvall ligger ju inte så jävla långt åt helvete bort.
Hursom var det en askalas dag och vi fick en jäklans massa böcker att ta med oss hem. Tog flera åt mimmi och johan som jag tänkte att dom skulle behöva i kommande skolarbeten. Herre jisses, det är nästan så man tror att jag  har gått och blivit snäll på gamla dar. Sen vet jag väl inte hur uppskattat det var att komma hem med en massa sådana böcker på deras sommarlov. Still got some evil inside


Kommentarer
Postat av: baby baby

Hello gorgeous!

2011-07-13 @ 21:19:05
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0