Shakin' like the Devil when she lets me go

Det är bara måndag och jag längtar redan till helgen. Kanske är det för att jag har världens jobbvecka framför mig, eller kanske är det för att de senaste helgerna har varit tipptopp och jag vill bara ha meeer utav det! I just can't get enough

Helgen som var blev en riktigt spontanare på fredagen då Matilda ringde och tyckte att gå ut och dansa och börja föra åt helvete för sent var världens bästa idé. Och helt ärligt så var det fan inte helt fel!

På lördagen tyckte agge det var dags för att gå ut och käka för det var så längesen, så sagt och gjort så gick agge, Julia och jag till Lam's terrass och avnjöt en dundermiddag. Sen bar det av mot söderhielmska som var packat med 40+, fast däremellan så var det faktiskt en paus på en parkbänk som ett andra par alkisar.

Fredags, och bilden är snodd av Matilda

Förra helgen ändå var också hur askalas som helst!
Fredagen började med att Nanette hämtade upp mig och agge på stan och sen drog vi hem till Nanette för att korka upp. Snicksnackade på världens bästa altan alldeles för länge så det fick bli ett paniksamtal till taxi. Men oh herre vilken kväll! Det var ett jävla drag på slick och vi var på det bästa humör som tänkas kan.

Lördagen inleddes med en riktig mys-bakis frukost på netts soliga altan och fortsatte sedan bort till bomhus och agge där det bjöds på göttaste grillat och jordgubbspaj! Sen var det tillbaka till nett igen och hiva i sig kir en jävla fart innan vi tog sista bussen ner på stan och drog ihop en störd pizzabaksefterfest!

Lördagsfrukosten

Och helgen som komma skall kan ju inte bli annat än succé!
På fredag ska vi till Katrineholm och på lördag ska vi fira Matilda som har fyllt år!
Ge mig helg nuuuu vaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0